تحقیق در مورد دکتری مدیرت دولتی

نوع فایل : ( Word ) قابل ویرایش تعداد صفحات : 16صفحه بخشی از تحقیق : دکتری مدیریت دولتی اصطلاح مدیریت بیانگر فرآیند رهبری و هدایت همه سازمان یا بخشی از آن از طریق به کارگیری منابع سازمانی (انسان، سرمایه های مشهود و نا مشهود) برای دستیابی به اهداف و رسالت سازمان، می باشد . اصول مديريت شامل 1.برنامه ريزی 2.طرح ریزی 3.کنترل 4.به کار گیری 5.رهبری است . بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده .

دریافت فایل


بهترین سایت دولتی ,دکتری ,تحقیق ,مدیرت دولتی ,دکتری مدیرت ,مورد دکتری ,دکتری مدیرت دولتی ,مورد دکتری مدیرت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در آستانه ظهور ترموستات و کلید لمسی هوشمند | گروه مبنا Bahar saadatmand contman زیبایی و جوانسازی پوست valentingys900 Homepage پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان