نوع فایل : ( Word ) قابل ویرایش تعداد صفحات : 16صفحه بخشی از تحقیق : دکتری مدیریت دولتی اصطلاح مدیریت بیانگر فرآیند رهبری و هدایت همه سازمان یا بخشی از آن از طریق به کارگیری منابع سازمانی (انسان، سرمایه های مشهود و نا مشهود) برای دستیابی به اهداف و رسالت سازمان، می باشد . اصول مديريت شامل 1.برنامه ريزی 2.طرح ریزی 3.کنترل 4.به کار گیری 5.رهبری است . بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده .
بهترین سایت دولتی ,دکتری ,تحقیق ,مدیرت دولتی ,دکتری مدیرت ,مورد دکتری ,دکتری مدیرت دولتی ,مورد دکتری مدیرت منبع
درباره این سایت